Isnin, 12 Julai 2010

Mari Memblog

Sebenarnya dah lama aku nak buat blog tapi ada je halangan untuk aku nak memblog nih. Alasan aku senang je, 'sekarang musim world cup, mana ada masa nak menulis'. Tapi dengan berakhirnya perlawanan akhir world cup antara spain dengan belanda semalam, maka tiada lagi alasan bagiku.
Kenapa aku buat blog nih?
Kalau ikut skema SPM, mestilah jawapannya :
i) pengaruh rakan sebaya.
ii) mengisi masa lapang.
iii) dapat memberi pendapat dan berkongsi maklumat.
tapi jawapan jujur aku ialah 'aku tengah bosan'.

aku tak nak jadi macam ni

Ye, aku sangat bosan. Dikelilingi orang-orang bosan yang buat benda-benda bosan. Sebelum bosan aku makin parah, baik aku mulakan menulis. Bagi aku, menulis di blog ni sesuatu yang bagus. Sekurang-kurangnya dapatlah mengalihkan perhatian aku dari menghadap facebook 24/7 je.

Bagi rakan-rakan yang masih belum mula memblog, jangan tunggu lagi. Mulakan memblog sekarang juga. Anda tak perlukan keputusan A1 dalam subjek Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris untuk memblog.

Sekian,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan